Home  /  Aktivnosti ANEMa  /  Aktivnosti javnog zalaganja

10. 02. 2009

EFEKTI KRIZE I UTICAJ NA MEDIJE

Mediji u Srbiji su, evidentno, teško pogođeni efektima ekonomske krize, jer su oglašivači svoje budžete za marketing drastično smanjili. Interna anketa sprovedena među ANEM stanicama pokazuje smanjenje prihoda od reklama od 20% do čak 50% i slabu naplatu zaostalih potraživanja.

Medijsko odeljenje Misije OEBS-a  u Srbiji je, podstaknuto alarmantnim informacijama o stanju medija, organizovalo zajednički sastanak donatorskih organizacija, predstavnika ambasada i medijskih kuća. Skup pod nazivom „Efekti ekonomske krize i uticaj na medije u Srbiji“, održan je 9. februara 2009. u sedištu Misije OEBS-a u Beogradu, a prisutne je, svojim uvodnim izlaganjem, pozdravila  Dragana Solomon, šefica njihovog Medijskog odeljenja. Medju prisutnima su, pored predstavnika medija, bili predstavnici donatora, USAIDa, REXa, NPA, Fonda za otvoreno drustvo, kao i predstavnici diplomatskog sveta, delegacije EU, ambasade SAD, Holandije, Danske, Velike Britanije... Na skupu su svoja izlaganja predstavili Dragan Kremer, Medienhilfe programski menadžer i konsultant, predsednik UO ANEMa, Saša Mirković i Ivana Ostojić, direktorka OMD marketinške agencije. Dragan Kremer i Saša Mirković ukazali su na izuzetno tešku situaciju u medijima izazvanu ekomskom krizom i smanjivanjem marketinških budžeta. Ivana Ostojić je, uz nešto povoljniju ocenu ekonomske situacije, izložila mogućnosti novih oblika marketinških komunikacija sa
klijentima. Svi prisutni su sa zanimanjem saslušali izlaganja učesnika o trenutnoj situaciji u štampanim i elektronskim medijima. Nakon izlaganja razvila se interna diskusija i razmena mišljenja među predstavnicima medija i članovima donatorske i diplomatske zajednice, koji su pokazali veliko interesovanje za položaj srpskih medija u uslovima globalne ekonomske krize.
  
Saša Mirković, predsednik UO ANEM-a, je, pored opšte slike Asocijacije i medijske situacije u Srbiji, prisutnima izneo i rezultate internog istraživanja sprovedenog među lokalnim i regionalnim stanicama ANEMa, o efektima krize i mogućim rešenjima nastalih problema. Detaljnije informacije možete pronaći u Power Point prezentaciji sa sastanka.

Prezentaciju možete preuzeti ovde

  • Nema komentara.

Najnovije

Ostali članci
Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs