Home  /  Medijska scena  /  U fokusu

09. 02. 2011

TELEVIZIJA NAJBOLJE PREBRODILA KRIZU

Beograd, 09.02.2011. (Danas) - Televizija je medij koji je uspešno prebrodio krizu i očekuje se da će u 2011. zabeležiti novi rast broja gledalaca i prihoda od oglasa, rečeno je juče na predstavljanju novog istraživanja konsultantsko-revizorske kuće Dilojt o predviđanjima u sektoru telekomunikacija. Dejan Ljuština, direktor Sektora za konsalting Dilojta, rekao je da će se televizija ove godine gledati 140 milijardi sati više nego u prošloj odnosno biće 40 miliona gledalaca više, a i prihodi od TV oglašavanja skočiće za 10 milijardi dolara. Ti prihodi su u 2007. iznosili 174 milijardi dolara, a danas 191 milijardu. Već sledeće godine dostići će 200 milijardi. S druge strane, u istom periodu, prihodnovina od oglašavanja pali su sa 126 milijardi na 93 milijarde dolara. Kako je rekao Ljuština, prosečan gledalac u svetu pred TV-om provede tri sata i 12 minuta dnevno, a u Srbiji i regionu dvostruko više. Na društvene mreže i Internet potroši 15 odnosno 33 minuta. Ipak, televizija će i dalje dominantno da se konzumira pasivno.

  • Nema komentara.

Najnovije

Ostali članci
Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs