09. 02. 2011
TELEVIZIJA NAJBOLJE PREBRODILA KRIZU
Beograd, 09.02.2011. (Danas) - Televizija je medij koji je uspešno prebrodio krizu i očekuje se da će u 2011. zabeležiti novi rast broja gledalaca i prihoda od oglasa, rečeno je juče na predstavljanju novog istraživanja konsultantsko-revizorske kuće Dilojt o predviđanjima u sektoru telekomunikacija. Dejan Ljuština, direktor Sektora za konsalting Dilojta, rekao je da će se televizija ove godine gledati 140 milijardi sati više nego u prošloj odnosno biće 40 miliona gledalaca više, a i prihodi od TV oglašavanja skočiće za 10 milijardi dolara. Ti prihodi su u 2007. iznosili 174 milijardi dolara, a danas 191 milijardu. Već sledeće godine dostići će 200 milijardi. S druge strane, u istom periodu, prihodnovina od oglašavanja pali su sa 126 milijardi na 93 milijarde dolara. Kako je rekao Ljuština, prosečan gledalac u svetu pred TV-om provede tri sata i 12 minuta dnevno, a u Srbiji i regionu dvostruko više. Na društvene mreže i Internet potroši 15 odnosno 33 minuta. Ipak, televizija će i dalje dominantno da se konzumira pasivno.
-
Nema komentara.