18. 06. 2011
U OSNOVI – DOBAR
Asocijacija medija o predlogu Medijske Strategije
Beograd, 18.06.2011. (Dnevnik) - Upravni odbor Asocijacije medija zaključio je da je predlog medijske strategije "u osnovi dobar", ali da je moguće značajno poboljšati delove tog dokumenta, posebno u oblasti transparentnosti vlasništva i zaštite konkurencije.
"Rešenja koja budu predložena ne bi smela da ograničavaju razvoj medijske industrije te je Upravni odbor Asocijacije medija odlučio da Ministarstvu, u okviru javne rasprave, dostavi konkretne predloge koji se odnose na regulisanje ovih oblasti da bi se sprečila eventualna neprecizna ili proizvoljna tumačenja", kaže se u saopštenju.
Upravni odbor Asocijacije medija, čiji su predstavnici bili u radnoj grupi za izradu Nacrta medijske strategije, saopštio je da se zalaže za potpunu transparentnost vlasničke strukture medija i doslednu zaštitu konkurencije. Navedeno je da nacrt te strategije u značajnoj meri odražava stavove Asocijacije medija, posebno u delu o vlasništvu u medijima, ulozi države, isključivo projektnom finansiranju iz budžeta svih, a posebno lokalnih medija, neophodnosti izmene i usaglašavanja medijskog zakonodavstva i stimulativnih mera radi podrške štampanim medijima i drugo. Članica Asocijacije medija, Agencija Tanjug je, kako je navedeno, zadržala je pravo da o svom viđenju predloga iznetih u Nacrtu strategije detaljno informiše Ministarstvo kulture, informisanja i informacionog društva.
-
Nema komentara.