Home  /  Medijska scena  /  U fokusu

16. 12. 2014

TASOVAC: Razumeti medijsku džunglu

16.12.2014. (Medijska koalicija) - BEOGRAD - Mladi ljudi koji su prošli obuku u okviru Kampanje za medijsku pismenost će otvoriti novu, svetliju stranicu novinarstva u Srbiji - rekao je ministar za kulturu i informisanje Ivan Tasovac na jučerašnjem završnom skupu projekta Kampanja za medijsku pismenost, u organizaciji Medijske koalicije i USAID-a.

Prema rečima Tasovca, mladi treba da nauče da što bolje razumeju medijsku džunglu, isprepletanu profesionalizmom i neprofesionlizmom, novim tehnologijama, istraživačkim novinarstvom, ekonomskim interesima i politikom.

Na skupu su, pored ministra Tasovca, govorili i šefica misije USAID-a u Srbiji Aza El-Abd i predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije Vukašin Obradović.

Aza El-Abd je izrazila zadovoljstvo što je projekat uspeo da omogući šire razumevanje medijske pismenosti u Srbiji i podseti na važnost kritičkog mišljenja.

Obradović je naglasio da je važno da je medijska pismenost i odgovorno novinarstvo stavljeno u fokus pažnje mladih ljudi, budućih lidera Srbije, i podsetio da borba za nezavisno novinarstvo nikad ne prestaje.

Posle uvodnih napomena, skup u Medija centru je nastavljen u neformalnoj atmosferi tokom koje su gosti dobili priliku da se upoznaju sa učesnicima projekata i saznaju više o njihovim iskustvima, aktivnostima i rezultatima projekta.

Desetak učenika srednjih škola iz Beograda i Subotice radilo je medijske priloge o događaju i značaju medijske pismenosti, koji će biti objavljeni u narednim danima na sajtu www.medijskapismenost.net. Pažnju učenika novinara najviše je privukao ministar Tasovac koji je ostao tokom celog događaja kako bi odgovarao na njihova pitanja. Posle toga, u opuštenoj atmosferi, ministar je razgovarao sa đacima o njihovom radu i stavovima o medijima, nezavisnom i odgovornom novinarstvu i značaju kritičkog pristupa medijskim sadržajima. Tasovac je pozvao najmlađe učesnike projekta, srednjoškolce, da ga posete u Ministarstvu, kako bi imali više vremena da razgovaraju o temama koje ih interesuju.

Projekat Kampanja za medijsku pismenost je bio usmeren na jačanje demokratizacije društva i nezavisnog i odgovornog novinarstva u Srbiji kroz javne debate, multimedijalne aktivnosti i razvoj veština medijske pismenosti u radu sa učenicima, profesorima i novinarima.

  • Nema komentara.

Najnovije

Ostali članci
Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs