04. 02. 2015
Urediti državno i političko oglašavanje
Neki od tih problema bi mogli da se reše kroz Zakon o oglašavanju. U svakom slučaju, njegovo donošenje je prilika da se o svim ovim problemima povede diskusija i da se pronađe najbolje normativno rešenje.
Takođe, Medijska strategija iz 2011, predviđa kao pomoć medijima da se oglašavanje državnih organa vrši bez posredničkih agencija, ali do sada ništa nije urađeno po tom pitanju.
Loša strana koncepcije aktuelnog Nacrta jeste to što za oglašavnje državnih organa i političkih subjekata ne bi važila opšta pravila koja važe za komercijalno oglašavanje, kao što su: zabrana diskriminacije, izazivanja mržnje, zloupotreba odnosa zavisnosti, nepristojne poruke, izazivanje straha i agresivnosti kod maloletnika itd, kao i zabrana diskriminacije oglašivača od strane medija.
TS je takođe podržala predloge koje je u vezi sa ovim zakonom uputila Asocijacija nezavisnih medija (ANEM).
Sve naše komentare možete pogledati na stranici http://www.transparentnost.org.rs/index.php/sr/inicijative-i-analize-ts u dokumentu: "Predlozi na Nacrt zakona o oglasavanju, Transparentnost Srbija, februar 2015.doc"
![](/img/commentW.gif)
-
Nema komentara.