Home  /  Medijska scena  /  Arhiva vesti do septembra 2011.

05. 11. 2010

PROGRAM PRILAGODITI SLUŠAOCIMA

Stručna pomoć lokalnim radio-stanicama

Bela Crkva, 05.11.2010. (Dnevnik) - Agencija „Star studio", pod pokroviteljstvom Pokrajinskog sekretarijata za informacije, pokrenula je projekat „Stalno usavršavanje - imperativ uspeha", koji ima za cilj da krene ka lokalnim radio-stanicama u Vojvodini sa zadatkom da novinarima, voditeljima i urednicima radio stanica, koje legalno emituju program u lokalnoj zoni pokrivanja, na zanimljiv i lako prihvatljiv način prenese znanja stečena dugogodišnjom praksom u elektronskim medijima, istraživačkim i naučnim radom na Univerzitetu u Novom Sadu i angažovanjem u brojnim domaćim i međunarodnim projektima.

Prvo predavanje održano je u Beloj Crkvi, a pozvani su bili novinari i urednici lokalnih radio stanica iz grada domaćina, Vršca, Alibunara, Plandišta, Kovina, Sečnja, Kovačice i Kovina. Odazvale su se kolege iz JIP "BC info" i Aurorarat RTV iz Bele Crkve i novinar i urednik Radio Sečnja. Predavanja su održali asistent na Odseku za medijske studije Folozofskog fakulteta U Novom Sadu za predmet radijsko novinarstvo i analiza medijskog diskursa dr Dejan Pralica, asistent na Odseku za menadžment u medijima Fakluteta tehničkih nauka u Novom Sadu dipl. inž. Iva Šiđanin i glavni i odgovorni urednik Radio Sajma Saša Lekić. Učesnici su imali priliku da se upoznaju sa značajem izrade precizne programske šeme i utvrđivanja programskog formata, a predoč ena im je i važnost uvođenja novih softverskih rešenja za poboljš anje i automatizaciju rada. Radio je najstariji eletronski medij i ako ne želi da izgubi trku sa televizijom, a naročito ne sa sve prisutnijim internetom, mora da emituje informativni program lokalnog karaktera i izbor muzike prilagodi određenoj grupi slušalaca.

U svom izlaganju Saša Lekić se posebno osvrnuo na najčešće greške koje čine lakalne radio-stanice, pre svega emitujući vesti koje nisu interesantne za lokalno stanovništvo. Slaba slušanost za rezultat ima gubitak interesovanja oglašivača i finansijsku nesigurnost. U drugom delu predavanja učenici su mogli da se upoznaju sa načinom pisanja medijkih projekata, da saznaju kako se definišu ciljevi i strategije, ciljne grupe i određuju projektni timovi.

  • Nema komentara.

Najnovije

Ostali članci
Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs