18. 05. 2011
Upotreba društvenih mreža kao izvora vesti u porastu
London, 18.05.2011. (journalism.co.uk) - Novinari se sve češće oslanjaju na Internet društvene mreže u potrazi za izvorima priče i njihovim potvrdama, rezultat je ovogodišnjeg istraživanja Digital Journalism Study.
Digital Journalism Study, koju svake godine sprovodi PR agencija Oriella PR Network, uključilo je 478 novinara iz 15 zemalja i pokazalo da 47% ispitanih novinara koristi društvene mreže poput Twittera (porast od 33% prošle godine) i Facebooka (35%, u odnosu na 25% prošle godine) kao izvore vesti, te da ih sve veći broj koristi ove mreže i za potvrđivanje podataka. Ipak, uprkos stalnom porastu upotrebe Internet društvenih mreža u novinarstvu, prvi izvor vesti su i dalje najčešće press i PR agencije (61%).
Istraživanje je takođe pokazalo, prvi put otkako se sprovodi, da online portali štampanih medija i televizijskih kuća polako preuzimaju primat, te je tek 50% anketiranih novinara izjavilo da tradicionalne platforme njihovih medijskih kuća imaju veću publiku nego njihove web stranice.
![](/img/commentW.gif)
-
Nema komentara.