Home  /  Medijska scena  /  Arhiva vesti do septembra 2011.

18. 05. 2011

Upotreba društvenih mreža kao izvora vesti u porastu

London, 18.05.2011. (journalism.co.uk) - Novinari se sve češće oslanjaju na Internet društvene mreže u potrazi za izvorima priče i njihovim potvrdama, rezultat je ovogodišnjeg istraživanja Digital Journalism Study.

Digital Journalism Study, koju svake godine sprovodi PR agencija Oriella PR Network, uključilo je 478 novinara iz 15 zemalja i pokazalo da 47% ispitanih novinara koristi društvene mreže poput Twittera (porast od 33% prošle godine) i Facebooka (35%, u odnosu na 25% prošle godine) kao izvore vesti, te da ih sve veći broj koristi ove mreže i za potvrđivanje podataka. Ipak, uprkos stalnom porastu upotrebe Internet društvenih mreža u novinarstvu, prvi izvor vesti su i dalje najčešće press i PR agencije (61%).

Istraživanje je takođe pokazalo, prvi put otkako se sprovodi, da online portali štampanih medija i televizijskih kuća polako preuzimaju primat, te je tek 50% anketiranih novinara izjavilo da tradicionalne platforme njihovih medijskih kuća imaju veću publiku nego njihove web stranice.

 

  • Nema komentara.

Najnovije

Ostali članci
Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs