Home
/
Medijska scena
/
Arhiva vesti do septembra 2011.
18. 10. 2001
Tribina posvećena medijima u Srbiji
BEOGRAD, 18.10.2001 - "Gledano u širem kontekstu, cilj medija je biznis. Uslov za njihovo normalno funkcionisanje, kako bi ostvarili svoju društvenu ulogu, jeste mogućnost da opstanu na tržištu i da ne zavise od ekonomije ili politike. Nažalost, situacija kod nas je loša, pa mediji traže neku vrstu pokroviteljstva, tako da vrlo lako postaju lak plen političara", ocenio je Dragan Janjić, glavni i odgovorni urednik novinske agencije Beta, na tribini posvećenoj medijima u Srbiji. Na ovoj tribini su, pored Janjića, učestvovali glavni i odgovorni urednik nedeljnika "Vreme" Dragoljub Žarković i bivši direktor i glavni urednik Radio Indexa Nenad Cekić. Govoreći o pritiscima na medije, Dragan Janjić je rekao da se situacija od pada prethodnog režima promenila, bez obzira na činjenicu da još uvek ne postoji zakonska regulativa za oblast informisanja. "Pritisci postoje, ali nisu onako brutalni", precizirao je Janjić, dodajući da krupnije promene u medijima vidi tek nakon važnijih promena u privredi. "Bez toga ništa ne treba očekivati", zaključio je glavni i odgovorni urednik Bete. Prvi čovek "Vremena" Dragoljub Žarković osvrnuo se na traganje medija za identitetom, ističući da tzv. nezavisni mediji nisu spremno dočekali promenu režima u Srbiji "u smislu formiranja novog medijskog jezika". "Stanje u medijima je alarmantno. Ako se osvrnem na rad državnih medija, i ako bih hteo da budem ciničan, rekao bih da oni tragaju za novim Miloševićem koji bi direktno davao instrukcije kako treba raditi. Međutim, kod nezavisnih medija se dogodio veći prevrat, koji je samo pokazao da novinari ne znaju mnogo toga", rekao je Dragoljub Žarković.
pošalji komentar
-
Nema komentara.