Home  /  Medijska scena  /  Istraživanja

20. 01. 2010

Rezultati istraživanja gledanosti TV i slušanosti radio stanica u Srbiji 2009.

Na konferenciji, održanoj juče u beogradskom Medija centru, su predstavljeni rezultati najnovijeg istraživanja gledanosti i slušanosti lokalnih i regionalnih stanica u Srbiji, sprovedenog u Novembru 2009. godine.

Trinaesto po redu istraživanje obavio je Ipsos Strategic Marketing u saradnji sa AGB Nielsen Media Research, kao deo programa podrške srpskim medijima koje sprovodi Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) preko svog partnera IREX Serbia.

Istraživanja o najgledanijim i najslušanijim stanicama pogledajte ispod:

Istraživanje gledanosti lokalnih TV stanica u Srbiji
Istraživanje slušanosti radio stanica u Srbiji

  • Nema komentara.

Najnovije

Ostali članci
Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs