Home  /  Medijska scena  /  Istraživanja

18. 01. 2005

Merenje gledanosti TV programa na teritoriji Srbije bez Kosova

- Novembar-Decembar 2004.

REALIZOVAO: Strategic Marketing /SMMRI/

Uvodne napomene

  • Istraživanje, čiji su osnovni rezultati sadžani u ovom izveštaju, deveto je istraživanje gledanosti TV programa koje je naručio IREX , a realizovao Strategic Marketing /SMMRI . Ovo je jedno od najvećih istraživanja gledanosti TV programa realizovanih u našoj zemlji.
  • Osnovni cilj istraživanja je da se preciznije izmeri pre svega gledanost lokalnih TV stanica u zemlji, kao i gledanost TV stanica u pojedinim gradovima.
  • Istraživanje je sprovedeno od 29.11.2004 do 05.12.2004. godine.
  • Podaci o veličini auditorijuma dobijeni su kombinovanjem prikupljanja podataka elektonskim putem pomoću merača gledanosti – piplmetara i terenskog istraživanja na posebno odabranom uzorku domaćinstava, vođenjem dnevnika o gledanosti TV programa.
  • Podaci elektonskog merenja auditorijuma dobijeni su iz nacionalno reprezentativnog uzorka domaćinstava AGB Strategic Research-a, koji je u periodu istraživanja brojao prosečno dnevno 2610 pojedinaca.
  • U periodu istraživanja dnevnik o gledanosti TV programa popunjavalo je 4 473 pojedinaca.
  • Ukupni prosečni dnevni uzorak brojao je 7083 pojedinaca.
  • Svi podaci se odnose na stanovništvo Srbije bez Kosova starosti 4 i više godina, koje živi u domaćinstvima koja poseduju bar jedan TV aparat.

NAJZNAČAJNIJI REZULTATI ISTRAŽIVANJA

Istraživanje TV gledanosti pokazalo je da je gledanost TV stanica članica ANEM-a u konstantnom trendu porasta: jun 1998 – 5,6; oktobar-novembar 2003 – 51,0 i novembar-decembar 2004 – 66,1.

U odnosu na merenja ukupnog auditorijuma članica sa pridruženim članicama, trend porasta gledanosti ANEM TV stanica izgleda ovako: jun 1998 – 5,6; oktobar-novembar 2003 – 55,4 i novembar-decembar 2004 – 69,7.

Najgledanije TV stanice članice ANEM-a su RTV Kraljevo, TV 5 Užice i RTV Kragujevac, dok su od pridruženih članica ANEM-a najgledanije Jedinstvo Novi Pazar, RTK Kruševac i RTV Zaječar.

Istraživanje Strategic Marketinga /SMMRI/ (.ppt 510KB)

  • Nema komentara.

Najnovije

Ostali članci
Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs