Home  /  Medijska scena  /  Istraživanja

01. 01. 2007

ISTRAŽIVANJE GLEDANOSTI LOKALNIH TV STANICA U SRBIJI NOVEMBAR 2006.

- NOVEMBAR 2006. godine -

Naručilac: IREX

Realizacija: AGB Nielsen Media Research & Strategic Marketing /SMMRI/

Uvodne napomene

Istraživanje, čiji su osnovni rezultati sadžani u ovom izveštaju, deseto je istraživanje gledanosti TV programa koje je naručio IREX, a realizovao Strategic Marketing/SMMRI.

Osnovni cilj istraživanja je da se preciznije izmeri pre svega gledanost lokalnih TV stanica, kao i gledanost TV stanica u manjim sredinama, koje su uglavnom definisane granicama jedne opštine.

Podaci o gledanosti TV stanica su dobijeni kombinacijom dve metode merenja:

- Elektronskog merenja putem piplmetara - koristeći AGB Nielsen Media Research nacionalni reprezentativni uzorak.

- Terenskih anketa - popunjavanje dnevnika, u kome su ispitanici po 15-minutnim intervalima vodili evidenciju o TV stanicama koje su gledali.

Period istraživanja: 11.11.2006. - 17.11.2006.

Ciljna populacija: 7.070.000 ljudi starijih od 4 godine koji žive na teritoriji Srbije bez Kosova, u domaćinstvima sa bar 1 TV aparatom. Poseban poduzorak bilo je stanovništvo u sledećim stratumima: Subotica, Novi Sad, Sremski Karlovci i Srem Užice, Čačak, Kraljevo, Novi Pazar, Kragujevac, Kruševac, Niš, Bor, Zaječar, Pirot, Dimitrovgrad, Leskovac, Vranje, Bujanovac i  Preševo. Ovaj poduzorak odnosi se na populaciju od 2.100.000 ljudi starijih od 4 godine koji žive u navedenim stratumima.

Veličina prosečnog dnevnog uzorka imala je 6.653 ispitanika.

Termini koji su korišćeni u istraživanju - podela TV stanica:

-Nacionalne: RTS1, RTS2, PINK, B-92, AVALA, FOX, Košava i Happy
-Regionalne (Vojvodina):RTV1, RTV2, SUPER
-Lokalne
-Strane stanice iz susednih zemalja (Hrvatska, BiH, Mađarska...) i stanice sa Kosova
-Strane internacionalne
-Domaće kablovske televizije
-Ostalo
-DVD, VCR, Video igre…

Preuzmite najznačajnije rezultate istraživanja:

TV istraživanje novembar 2006

  • Nema komentara.

Najnovije

Ostali članci
Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs