28. 09. 2009
ISTRAŽIVANJE SLUŠANOSTI RADIO PROGRAMA U SRBIJI MAJ 2009.
- MAJ 2009. godine -
Naručilac: IREX
Realizacija: Strategic Marketing Research
Uvodne napomene
Istraživanje slušanosti radio programa na teritoriji Srbije bez Kosova, obavljeno u periodu od 18.05.2009. - 24.05.2009. godine, čiji su najznačajniji rezultati predstavljeni u ovom izveštaju, koje je naručio IREX, BBC, radio stanice, a realizovao Strategic Marketing Research.
Cilj ovog istraživanja bio je da se izmeri auditorijum najznačajnijih radio stanica u zemlji i da se dođe do najznačajnijih stavova vezanih za slušanost radio programa uopšte.
Svi predstavljeni podaci dobijeni su na osnovu Dnevnika koji je vodilo ukupno 6134 ispitanika starih između 10 i 70 godina sa teritorije Srbije bez Kosova. Ispitanici su vodili dnevnik ukupno 7 dana. Evidencija o slušanosti radija vođena je po 15-minutnim intervalima. Pored Dnevnika slušanosti, ispitanici su odgovarali i na dodatni upitnik koji je sadržao pitanja opšteg tipa vezana za slušanost radio programa.
Korekcija uzorka (poststratifikacija) rađena je po polu, starosti, regiji, tipu naselja i školskoj spremi.
Istraživanje su omogućili Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i IREX Serbia.
Istraživanje u potpunosti možete pogledati u dodatku
IREX- Istrazivanje o slusanosti radijskih stanica u Srbiji- maj 2009.
-
Nema komentara.