Home  /  Aktivnosti ANEMa  /  Aktivnosti javnog zalaganja

26. 12. 2008

ANEM I NUNS UPUTILI JAVNI POZIV ZA EFIKASNIJE GAŠENJE NELEGALNIH EMITERA

Na zajedničkoj konferenciji ANEM-a i NUNS-a, održanoj u petak, 26.12.2008. god, u beogradskom Medija centru, na kojoj se govorilo o problemima koji piratske stanice stvaraju ...

[detaljnije]

23. 09. 2008

Internet i novi mediji

Iako tako ne izgleda na prvi pogled, Internet je najregulisaniji medij na svetu. Osim što svaka država ima neki nacionalni zakon koji se bavi Internetom, njime se bave i zakonodavci ...

[detaljnije]

23. 09. 2008

EKSPERTSKI SAVETI ZA KREIRANJE JAVNE POLITIKE U OBLASTI MEDIJA I NOVIH TEHNOLOGIJA

ANEM sa zadovoljstvom obaveštava saradnike da je naša asocijacija inicirala izradu dva ekspertska mišljenja u sledećim oblastima: - Digitalizacija sektora radiodifuzije ...

[detaljnije]

23. 09. 2008

Digitalizacija sektora radiodifuzije

Televiziji predstoji neizbežna i ozbiljna transformacija- potpuni prelazak na digitalno emitovanje. Tako će medij, koji je 50 godina bio neprikosnoven i po uticaju na javnost ...

[detaljnije]

21. 08. 2008

Pripreme za digitalizaciju: lekcije iz dosadašnjeg procesa dodele frekvencija

U vreme kada mnoge zemlje, uključujući i zemlje u regionu, jasno i detaljno planiraju prelazak sa analognog na digitalno emitovanje, u Srbiji je tek završen prvi krug dodele ...

[detaljnije]

21. 08. 2008

Napadi na medije u Srbiji: prošlost i ne tako davna prošlost

Najvažnija lekcija iz novije istorije koju su naučili nezavisni mediji u Srbiji je da nikad ne treba da prestanu da se bore za svoju slobodu. To je kontinuirani proces pun ...

[detaljnije]

21. 08. 2008

Pokret za društveno odgovorno poslovanje u Srbiji: mediji & javni interes

Novinar ste ili aktivista organizacije civilnog sektora i čuli ste za koncept društveno odgovornog poslovanja, ali biste voleli da saznate nešto više o njemu? Ili ste pak ...

[detaljnije]

21. 08. 2008

Kako obezbediti nezavisnost i finansijsku održivost komercijalnih medija na prezasićenom medijskom tržištu u Srbiji?

Građani Srbije su najveći konzumenti TV programa u Evropi, a advertajzing tržište u Srbiji beleži najveću godišnju stopu rasta na svetu. Ipak, samo su dve televizije sa nacionalnom ...

[detaljnije]

21. 08. 2008

ANALIZE STANJA U MEDIJSKOJ SFERI U SRBIJI

Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM) je od svog osnivanja jedan od lidera medijskih reformi u zemlji. Asocijacija je svojim kapacitetima pomogla razvoj medijskog ...

[detaljnije]

21. 08. 2008

Više od 35 nevladinih organizacija pridružilo se Grupi za reformu medijskog sektora u inicijativi za izmenu Zakona o oglašavanju

Grupa za reformu medijskog sektora, koju čine predstavnici Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS), Asocijacije nezavisnih elektronskih medija (ANEM) i Asocijacije nezavisnih ...

[detaljnije]

Pravni monitoring
Medijska pismenost
Korupcija u fokusu
izvestaj
Bolja Srbija
Lokalne samouprave
demolizam
ANEM kampanje

Anketa

Novi medijski zakoni

Koliko će novi medijski zakoni podstaći razvoj medijskog sektora?

Značajno

Donekle

Malo

Nimalo

Rezultati

Intranet login

Najnovije informacije o aktivnostima ANEMa

Prijavite se!

Unicef
Unicef
Bolja Srbija
Novinari

Rekonstrukcija i redizajn web sajta realizovani su zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) koji implementira IREX.
Sadržaj web sajta je isključiva odgovornost ANEMa i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.

 

Takovska 9/16, 11 000 Beograd; Tel/fax: 011/32 25 852, 011/ 30 38 383, 011/ 30 38 384; E-mail: anem@anem.org.rs